Laureatami konkursów zostali:
-
"Mój święty"- Aleksandra Osiak z kl. II B;
-
"Mój adwent"- Aleksandra Osiak z kl. II B i Zuzanna Zielińska z kl. III A;
-
"Magiczne drzewo obroń "- Kamila Matłacz z kl. II B i Hanna Jaszczuk z kl. II B;
"Droga krzyżowa"- Kamila Matłacz z kl. II B, Iga Fiuk z kl. II C, Maria Kasperowicz z kl. III A;
"Święci, którzy inspirują"- Natalia Kasperowicz z kl. I A, Maria Kasperowicz z kl. III A, Kornelia Wojciechowska z kl. I A;
"Święty Franciszek"- Iga Fiuk z kl. II C, Alicja Patralska z kl. III C
GRATULUJEMY!

