
Bardzo miło nam poinformować, że Konkurs Plastyczny "Na żywo" został rozstrzygnięty. W tym roku szkolnym uczestnicy przygotowali prace na temat: "Wakacje moich marzeń".
Bardzo miło nam poinformować, że Konkurs Plastyczny "Na żywo" został rozstrzygnięty. W tym roku szkolnym uczestnicy przygotowali prace na temat: "Wakacje moich marzeń".
Miło nam poinformować, że uczennica klasy 8F Dominika Górecka zajęła I miejsce w Międzyszkolnym Konkursie Ekologicznym pt. "Ekologia w moim życiu-prezentacja multimedialna" w kategorii klas 4-8.
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.
Dziękujemy wszystkim sympatykom przyrody, którzy wzięli udział w konkursie.
Barbara Lewicka
Jolanta Skorupka
prezentacja .... >> PPTX
Z przyjemnością i ogromną satysfakcją ogłaszamy wyniki Ogólnopolskiej Olimpiady dla klas I-III Olimpusek Sesja wiosenna.
Uczestnicy tegorocznej edycji wykazali się dużą wiedzą, uzyskując bardzo wysokie wyniki.
Mamy zaszczyt poinformować, że wśród LAUREATÓW znaleźli się uczniowie z naszej szkoły:
Maksym Sobiesak klasa 1 c w kategorii j. polski
Maciej Jezierski klasa 3c w kategorii matematyka.
Z przyjemnością informujemy, że Mateusz Kalisz, uczeń klasy Vb, zdobył III miejsce w Eliminacjach Miejskich XXXVIII Konkursu Recytatorskiego dla Dzieci im. Kornela Makuszyńskiego, które odbyły się 20 maja 2022 r. w Miejskim Ośrodku Kultury w Siedlcach. Tym samym Mateusz będzie reprezentował naszą szkołę w Finale konkursu, który odbędzie się 10 czerwca 2022 r.
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!!!
W Szkole Podstawowej nr 10 im. Księżnej Aleksandry Ogińskiej w Siedlcach odbyła się 2 edycja międzyszkolnego konkursu „MISTRZ SUDOKU” adresowanego do uczniów klas 3-8 z siedleckich szkół podstawowych. Został on zorganizowany przez p. Anetę Skwierczyńską oraz p. Annę Zdrojewską przy wsparciu merytorycznym p. Doroty Saj. Konkurs przeprowadzony został 13 kwietnia 2022 roku, a o tym, które miejsce zajęli, uczestnicy dowiedzieli się 11 maja 2022 roku podczas podsumowania w formie zajęć z elementami kodowania i zabaw integracyjnych. Zostali na nie zaproszeni uczestnicy z najlepszymi wynikami wraz z opiekunami. Dzieci rozwiązywały zagadki matematyczne, logiczne i rysunkowe. Poprawność rozwiązania uczestnicy mogli sprawdzić przy pomocy kodu QR umieszczonego na kartach pracy.Wyniki konkursu poznali dopiero po wykonaniu wszystkich zadań, wśród których były: układanie kubeczkowego sudoku, „wieża współpracy” - piramida z zadaniem, trasa na macie zapisana w postaci kodu z poleceniami do wykonania po drodze (różne szyfry).